ОБЩИ УСЛОВИЯ
ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН
www.elektroshock.bg
Внимателно прочетете тези Общи условия, преди да използвате този уебсайт. Ако използвате този уебсайт се счита, че приемате и сте съгласни с посочените Общи условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, не използвайте този уеб сайт!
Дата на актуализация: 1.07.2024 г.
I. ПРЕДМЕТ
Чл. 1 (1) Настоящите Общи условия уреждат отношенията между потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, разположени на домейна www.elektroshock.bg и неговите поддомейни (наричани по-долу за краткост „Сайтът“, „Уебсайтът“, „Уебсайтът“ за краткост) и се отнасят за клиенти, физически лица (съкратено като „Вие“, „Купувач“, „Клиент“, „Потребител“), които имат достъп до уебсайта.
(2) За клиенти юридически лица (съкратено „Бизнес клиент”), ползващи услугите и продуктите, предлагани на Сайта, Общите условия имат информативен характер, а условията по сключените договори с търговски дружества се договарят индивидуално. с продавача.
Чл. 2 Вие се съгласявате да спазвате всички разпоредби на тези правила и условия, когато използвате сайта.
II. ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА
Чл. 3 "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД, EIK 03853489, седалище и адрес на управление: Heinemannova 2695/6, Prague 6, 16000, Чешка република, представлявано от Tereza Dolečková (наричано по-долу съкратено „Търговец“, „Продавач“, „Сайт“, „Ние“) управлява и управлява уебсайта www.elektroshock.bg – онлайн магазин, предлагащ сключване на договор за покупко-продажба и договор за покупко-продажба от доставка съгласно настоящите Общи бележки.
Чл. 4 "Dol-Kre-4you s. r. o." Можете да се свържете с ЕООД по следния начин:
(1) на телефон: +420606363629
(2) на e-mail: info@elektroshock.bg; обслужване: service@elekroshock.bg
(3) с писмо на адрес: Dol-Kre-4you s. r. o., Mostecka 24, 517 21, Tyniste nad Orlici, Чехия
(4) чрез формата за контакт на Сайта;
III. ОПРЕДЕЛЕНИЕ
Чл. 5 (1) „Клиент”/„Потребител” – всяко физическо лице, което използва сайта по какъвто и да е начин, включително като разглежда и/или закупува продукт или услуга чрез поръчка в сайта.
(2) „Клиент – търговец“ – всяко юридическо лице или друго юридическо лице, което използва Сайта по какъвто и да е начин, включително разглеждане и/или закупуване на продукт чрез поръчка в Сайта.
(3) „Търговец“/„Продавач“ е „Dol-Kre-4you s. r. o.“
Чл. 6 „Акаунт“/„Профил“ – част от Сайта, състояща се от имейл адрес и парола, която позволява на Клиента да използва услугите на Сайта, в случаите, когато за използването им е необходим акаунт.
Чл. 7 „Сайт“ – означава уебсайтът, разположен на следния интернет адрес: www.elektroshock.bg
IV. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл. 8 Общите условия на „Dol-Kre-4you s. r. o. с.р.о.” са задължителни за всички потребители и клиенти на сайта.
(1) Всяко използване на Сайта означава, че сте прочели внимателно Общите условия и сте съгласни с тяхното безрезервно спазване.
(2) „Dol-Kre-4you s. r. o.“ ЕООД може едностранно да променя общите условия по всяко време, като ги актуализира. Тези промени влизат в сила незабавно и са задължителни за всички клиенти и потребители на сайта.
(3) „Dol-Kre-4you s. r. o. с. р. о. s.r.o.” ЕООД има право да прави промени в условията за ползване по всяко време по свое усмотрение или на основание на влязъл в сила нормативен акт.
(4) При всички случаи „Dol-Kre-4you s. r. o.“ уведомява за промени в Общите условия. ЕООД за това на своите клиенти и потребители, като публикува промените на Сайта. В този смисъл вие като потребители сте длъжни да проверявате възможните промени в общите условия на уебсайта при всяко негово използване.
(5) Ако някоя от разпоредбите на тези Общи условия за използване на сайта се окаже невалидна или неприложима, независимо от причината, поради която това е така, това не означава, че останалите разпоредби са невалидни или неприложими.
Чл. 9 "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД полага големи усилия за поддържане на точността на информацията, представена на Сайта. Въпреки това, поради възможни технически грешки или пропуски в тази информация, "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД уточнява, че изображенията на продуктите са с илюстративен и информативен характер, поради което доставените продукти могат да се различават от изображенията.
Чл. 10 Характеристиките или цените на продуктите, описани в сайта, могат да се променят по всяко време. По технически причини е възможно те да съдържат грешки, за които "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД предварително се извинява на своите потребители и клиенти.
Чл. 11 Всички стоки, включително стоките на разпродажба/отстъпка, се продават и доставят до изчерпване на количествата, дори ако това не е изрично посочено на Сайта.
Чл. 12 Страницата може да съдържа връзки към други страници. Уебсайтът не носи отговорност за политиките за поверителност на уебсайтове, които не управлява, или за друга информация, съдържаща се в тях.
V. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
Изработва се по поръчка
Чл. 13 (1) Ползвателят заявява волята си да поръчва/закупува стоки/услуги през Сайта чрез изпращане на електронна поръчка, която е възможна със или без регистриран в Сайта профил. Нищо не пречи да направите поръчка по телефона, ще получите имейл на имейл адреса, който сте посочили при изпращане. След потвърждаване на общите условия, Вашата поръчка ще се счита за изпълнена.
(2) Потребителят има право, ако е навършил 18 години, да поръчва всички стоки и услуги, посочени на Сайта, ако не са налични и само ако потребителят може да сключва обвързващи договори съгласно закона.
(3) При извършване на поръчка през Сайта, Потребителят има право да избере вида, марката и модела на стоките и тяхното количество в съответствие с предлаганите на Сайта опции. Системата може да поиска да изберете допълнителни характеристики (напр. цвят), ако избраните от вас продукти/услуги са в различни варианти.
(4) След като изберете желаните продукти/услуги от сайта и тяхното количество, натиснете бутона "Поръчай".
(5) Преди да завършите поръчката, ще можете да изберете начин на плащане и условия за доставка. Освен това ще трябва да предоставите информация, без която изпълнението на договора не е възможно. Такива данни обикновено са имена, адрес за доставка, телефон и имейл адрес, както и информация за плащане - ако поискате.
(6) Преди да направи поръчка, клиентът трябва да се увери, че поръчва конкретен продукт от категорията, която го интересува. В сайта са налични отделни и ясни категории за стоки с намалена стойност поради дефект, описан в обявата, както и при предлагане на неразопакован продукт или мостра на продукт. Това е изрично посочено в обявите в сайта. Всички останали предлагани продукти са нови, неупотребявани и с необходимото качество.
Потвърждение на поръчки
Чл. 14 (1) Сайтът изпраща уведомление до потребителя за регистриране на поръчката в неговата система, което не означава приемане, потвърждение или поемане на ангажимент за изпълнението й, а само потвърждение на приетата поръчка. Това уведомление съдържа и информация съгласно член 47, параграф 1 буква 1 от Закона за защита на потребителите, съответно извлечение от настоящите общи условия, както и извлечение от направената от Вас поръчка.
(2) Уведомяването за приемане и поемане на ангажимент за изпълнение на поръчката се извършва от куриера в момента, в който пратката вече му е доставена от продавача. В случая действа куриерът на име "Dol-Kre-4you s. r. o." Търговецът може по свое усмотрение да информира потребителя по имейл или телефон.
(3) До уведомяването по чл. 2 Продавачът има право да не достави част или всички стоки или да не изпълни част или всички услуги от поръчката поради различни обективни причини, включително изчерпване на наличността. Във всички случаи Сайтът информира Клиента за това по имейл или телефон. В тази ситуация е единствената отговорност на продавача да възстанови всяка получена преди това цена за отпадъци или услуга.
Влизане на договора в сила
Чл. 15 (1) Договорът за покупко-продажба от разстояние между Продавача и Клиента се счита за сключен в момента, в който Клиентът получи уведомление от куриера, че стоката е готова за доставка на посочения от Клиента адрес. В случаите, когато Продавачът е решил да уведоми Клиента, договорът се счита за сключен с получаване на имейл и/или SMS, изпратен на телефона на Клиента с уведомление, че Стоките от Поръчката са готови за изпращане или Може да се предостави услуга.
(2) Договорът за покупко-продажба, сключен между клиента и продавача, се състои от настоящите общи условия и всички допълнителни договорености между продавача и купувача.
VI. ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБИ
Чл. 16 Достъпът до сайта с цел регистрация на поръчка е разрешен за всеки клиент. При необходимост Клиентът може да се регистрира на Сайта.
(1) Сайтът си запазва правото по свое усмотрение да ограничи достъпа на всеки клиент до момента на изпълнение на поръчката и/или до някой от възможните методи за плащане, ако прецени, че това би навредило на сайта или продавач. всеки начин е начин. В тази ситуация единственото право на Клиента е да се свърже с отдел „Връзки с клиенти“ на Сайта чрез формата за контакт или на посочените в част II на тези Общи условия координати, за да бъде информиран за причините, довели до подаването на на искането. по-горе мерки. Сайтът не носи отговорност за вреди, които клиентът е претърпял или може да претърпи в резултат на това решение, независимо от неговата коректност или валидност.
(2) Клиентът има право да публикува мнения за стоки и/или услуги, както и да се свързва със Сайта на адресите, посочени в раздел „Контакти“. Коментари или съобщения, които съдържат ругатни или неподходящ език, ще бъдат премахвани от сайта или игнорирани.
(3) Комуникация с Продавача може да се осъществи чрез директен контакт с него, а именно на адресите, посочени в част II от настоящите Общи условия, както и на адресите, посочени в раздел „Контакти“.
Чл. 17 Сайтът може да публикува рекламна или промоционална информация за стоки и/или услуги и/или събития, които предлага на сайта за определен период от време.
Чл. 18 Всички цени на стоки и/или услуги на уебсайта са крайни, посочени са в лева (BGN) с включено ДДС и всички други данъци или такси, изисквани от закона.
Чл. 19 В случай на онлайн или банкови плащания, продавачът не носи отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания на купувача или неговата банка във връзка със самата транзакция, както и в случаите на обмен на валута, прилага се от банката, издала картата на клиента, в случаите, когато валутата е различна от лева.
Чл. 20 Картовото плащане в Сайта се приема като международно плащане от банките в България, като според техните правила за работа с карти и картови разплащания, някои банки начисляват допълнителни такси за подобни транзакции. Разходите, свързани с такива плащания, са единствено за сметка на купувача. Ето защо сайтът съветва своите клиенти да се консултират със своята банка за възможни допълнителни такси, които могат да бъдат начислени към тях, когато плащат онлайн или чрез банка за продукти, продавани от сайта,
Чл. 21 Всички изображения, поставени в платформата, имат единствената цел да създадат определена представа за вида на предлагания продукт/услуга, а не да го представят точно. Съответно е възможно някои изображения на стоки или услуги в Платформата (статични/динамични изображения/мултимедийни презентации и др.) да не отговарят на външния вид на съответните стоки или да създадат погрешна представа за предлаганата услуга. . Продавачът не носи отговорност за подобни несъответствия.
Чл. 22 Клиентът се задължава и носи отговорност цялата информация, предоставена на Сайта във връзка с поръчката, да е вярна, пълна и точна към деня на изпращане на поръчката.
Чл. 23 С изпращането на поръчката клиентът упълномощава „Дол-Кре-4ю с.р.о.“ ЕООД да се свърже с него по всякакъв начин, ако това се налага във връзка с направената поръчка или сключения Договор.
Чл. 24 Продавачът има право да откаже да изпълни (отмени) направената от клиента/потребителя поръчка, за което следва да уведоми клиента/потребителя.
Чл. 25 Анулирането на поръчка не създава никаква отговорност или последващо задължение на която и да е от страните към другата във връзка с нея и следователно нито една от тях няма право да изисква обезщетение от другата страна за нейното анулиране в следните случаи:
• неприемане на онлайн платежната транзакция от банката издател на клиента/потребителя;
• извършване на парична транзакция, която не води до постъпване на средства по сметката на продавача при онлайн плащания;
• данните, предоставени от клиента/потребителя на платформата са непълни и/или неверни.
VII. ПРАВО НА ОТКАЗ
Срок за правото на отказ от договора
Чл. 26 (1) В срок до 14 /четиринадесет дни/ от сключването на договора, при заявяване на услугата, или в 14-дневен /двеседмичен/ срок от получаване на стоката - при поръчка на стока, Клиентът има право да уведоми продавача, че отказва да поръча продукти/услуги от сайта, без да посочва причина или причина за това и без дължимото неустойки или други обезщетения на продавача, с изключение на разходите за връщане на продуктите (при поръчка). продукти), когато връщането на продуктите по желание на клиента се извършва към пощенски оператор, различен от "Български пощи". Клиентът, поискал услуга от Уебсайта, се задължава да заплати на Продавача за услугата сума, пропорционална на изпълнението до момента на отказа, ако е заявил в поръчката, че желае услугата да започне веднага след поръчката. Клиентът/Потребителят дължи обезщетение на Продавача в случаите, когато при упражняване на правото на отказ е върнал поръчан от сайта дренаж, който е повреден и повредата не е причинена от нормална проверка на дренажа.
(2) Срокът за отказ на поръчка, ако същата съдържа много стоки, доставени в различни дни, е 14 дни, считано от деня, в който купувачът или посочено от него трето лице е поело (получило) последната стока от поръчката;
(3) Срокът за отказ на поръчка, която се състои от множество артикули или части е 14 дни, считано от деня, в който купувачът или посочено от него трето лице влезе във владение на последния артикул или част;
(4) Срокът за отмяна на абонаментна поръчка, с която се доставя редовно вода за определен период (например абонамент за вземане на продукт всеки месец), е 14 дни, считано от деня, в който купувачът или трето лице, посочено от той влиза във владение на първия поток;
(5) Правото на отказ не се прилага в случаите по чл.31, както и когато е изпълнено някое от условията по чл.29 за текущи общи продажби.
Известие за отказ
Чл. 27 (1) Уведомяването на страната до Клиента, че се отказва от договора, трябва да бъде направено в срока по параграф 27. 1, по някакъв начин:
▪ свържете се с Продавача чрез телефонни обаждания;
▪ по имейл до имейл адреса на Продавача в свободен текст;
▪ с писмо с разписка до адрес на продавача в свободен текст;
▪ чрез попълване и изпращане на стандартния примерен формуляр за отказ от договора по-долу до продавача;
(2) Клиентът може, но не е длъжен да използва стандартен образец на формуляр за отказ, както следва:
До "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД, EIK 03853489, седалище и адрес на управление: Heinemannova 2695/6, Прага 6, 16000, Чехия, представлявано от Тереза Долечкова, имейл: info@elektroshock.bg, телефон +420606363629
Адрес за изпращане на формуляра: Dol-Kre-4you s. r. o., Mostecka 24, Tyniste nad Orlici, 51721, Чехия
ОБРАЗЕЦ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВО НА ОТКАЗ
Уведомявам Ви, че отказвам да сключа договор за покупка на следните стоки/услуги:
Артикул:………………………………………/вид продукт/номер на продукт/
Доставките са поръчани на ………………………………….
Наличността е получена на …………………… /посочена дата на доставка/
Стоката се поръчва от………………………/три имена на клиента/
град/и…………………………………….../адрес на клиента/
Имейл и телефон за връзка: ................................
Искам да ми възстановите сумата, която съм платил за отпадъците и предаването им по банков път/друг начин, със следните данни:
• IBAN: …………………………………………………………………
• В банката: ……………………………………………………...
• Собственик:………………………………………………………………….
• Приятел: .............................................. .. . ..............................
………………………………………………………. ..../Дата/
................................................. . ............................/Подпис на клиента/
Подпишете, ако подадете този формуляр за харта.
Връщане на сока
Чл. 28 (1) При отказ на поръчка на продукт от Сайта, Клиентът трябва да върне продукта заедно с фактурата, издадена от „Dol-Kre-4you s. r. o.“ ЕООД и/или касовата бележка, издадена от Продавача или куриера, който доставени стоките на адреса, програмите в член 4 от тези общи бележки.
(2) При връщане на продукта клиентът трябва да съобщи на пощенския оператор, че желае услугата „Проверка на наличността“ от получателя, а нашият отдел ще провери състоянието на наличност преди приемане и обратно.
(3) Връщането на стоките е за сметка на Клиента, ако не ги върнете чрез "Български пощи" и предпочитате друга куриерска услуга.
Причини за отказ
Чл. 29 Правото на отказ ще бъде спазено от Dol-Kre-4you s. r. o. с. р. о. s, само ако, за да спази срока за отказ и връщане, действителното връщане на продукта и/или неговите принадлежности и принадлежности заедно с касовата бележка. и/или фактура за продажба и ще поеме разходите за връщане, Купувачът ще гарантира, че продуктът/продуктите са върнати в оригиналната опаковка, продуктът/продуктите не показват признаци на употреба, продуктът/продуктите или опаковката не са по-повредени от обикновено, мръсни и т.н. отстранете етикетите.
Възстановяване на платената сума
Чл. 30 (1) Сайтът се задължава да върне заплатената по договора цена, включително разстоянието, от което Клиентът се отказа, в срок от 14 (четиринадесет) дни от деня, в който Клиентът е върнал съответния Продукт или от датата на представяне на документа. връщане от Клиента, което от двете настъпи първо. В случай на упражнено право на отказ от поръчката на услуги, срокът за връщане на заплатената от Клиента сума е 14 /четиринадесет/ дни от датата на уведомяване на Продавача за правото на отказ.
(2) Възстановяваната сума по чл.1 включва цената, заплатена от Клиента за отпадъците и за първата им доставка.
(3) Продавачът има право да приспадне от стойността преди връщане съответната сума за намалената стойност на Продукта, ако след връщането се установи, че същият е повреден/повреден, което не е причинено от нормалното му тестване. . Същото важи, ако търговската опаковка е необичайно повредена, когато опитате продукта и отворите опаковката.
(4) Продавачът има право да задържи стойността, дори ако Клиентът е упражнил правото си на отказ от услугата в момента на започване на изпълнението и Клиентът е дал съгласие за изпълнение на услугата преди изтичане на правото. отказвам.
(5) Сумата ще бъде възстановена, както следва, без да се налагат допълнителни разходи за клиента, освен ако обслужващата банка не изисква такси:
• Плащания по банков път, дебитна или кредитна карта – по посочена от Клиента банкова сметка или чрез връщане на сумата по сметката, от която е извършено плащането;
• Плащания с наложен платеж или по друг начин - по допълнително предоставена от Клиента банкова сметка;
• Плащания по потребителски кредит - след прекратяване на договора за потребителски кредит и преизчисляване на вноските по кредита - най-често по банковата сметка, от която са постъпили сумите по вноските по кредита или по друг начин, определен от банката, кредитора. беше освободен.
Стоки/услуги, които клиентът няма право да откаже
Чл. 31 Клиентът няма право да откаже сключването на договор в следните случаи:
• при предоставяне на услуги, когато услугата е предоставена изцяло и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на клиента и неговото потвърждение, че знае, че губи правото на отказ от договора към продавача след пълно изпълнение на договора;
• при доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебания на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от продавача, които могат да възникнат в срока за упражняване на правото на отказ;
• при доставка на стоки, налични в много за клиента или много много използваеми използваеми изображения;
• при доставката на стоките оригиналният им вид може да се влоши или често е налице регионална пригодност;
• при доставка на стоки, които са били запечатани след доставката и не могат да бъдат върнати поради причини, свързани с хигиената или опазването на здравето;
• в случай на доставка на стока, от която е доставена и нейното естество е смесено с други стоки, от които можете бързо;
• при доставка на запечатани аудио- или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са били разпечатани след доставката, както и такива, за които потребителят е направил конфигурационни настройки и други софтуерни промени;
• при предоставяне на дигитално съдържание, което не се доставя на физически носител, когато изпълнението е започнало с изричното съгласие на клиента, който е потвърдил, че знае, че по този начин ще загуби правото си на отказ от договора;
• при доставка на продукт, който не е масов, не се поддържа на склад, а се произвежда индивидуално и специално за клиента;
Чл. 32 В случаите, когато приемането и изпълнението на поръчката започва с предварителното съгласие на клиента, клиентът губи правото на отказ и след това получава от клиента аванс (капаро) на стойност минимум 50% от общата сума на поръчката. . ., Ако клиентът се откаже от поръчката, той автоматично губи цялата авансово платена сума.
VIII. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
Чл. 33. Цялото съдържание на сайта, а именно логото, както и съдържащите се в него изображения и текстове, надписи и изображения, съдържанието на Общите условия са собственост на „Dol-Kre-4you s. r. o. с. р. о.“ ЕООД или на трети лица партии. . страни, от които "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД получи разрешение за възпроизвеждане.
гл. 34 "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД си запазва всички права на интелектуална собственост, свързани по какъвто и да е начин с този сайт.
Чл. 35 Продуктовите спецификации, представени на тези страници, са защитени, специфични и уникални по своя дизайн, собственост на "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД, което е обект на авторско право и интелектуална собственост.
Чл. 36 Потребителите могат да използват съдържанието на сайта само с цел покупко-продажба. Използването на съдържанието за цели, различни от посочените в Общите условия, се счита за нарушение на настоящите Общи условия на сайта, както и за нарушаване на интелектуалната собственост на "Dol-Kre-4you s. r. o."
Чл. 37 Всеки продукт и всяка услуга, представена и предлагана на Сайта, отговаря на европейските и национални изисквания по отношение на конкретен продукт/услуга.
Чл. 38 (1) Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва съдържанието само за лични нетърговски цели и само в случаите, когато това не противоречи на разпоредбите на този документ и изричното писмено съгласие на Dol-Kre-4you s. r. o. с. р. о. s. е получено.
(2) Сайтът дава право на собственици на други сайтове и потребители да публикуват препратки към онлайн магазина само ако връзката е ясна и недвусмислена.
(3) Копирането на текст от Sakta е забранено. чрез поставянето им на други уебсайтове и онлайн магазини без писменото съгласие на „Dol-Kre-4you s. r. o.“ или без посочване на източника чрез поставяне на следния текст: „Източник: онлайн магазин /посочете домейна на неговия Сайт/“, и връзката трябва да следвате и да я вземете в онлайн магазина.
IX РЕКЛАМА
Чл. 39 В момента, в който Клиентът/Потребителят създаде акаунт в Сайта, той има възможност да изрази своето съгласие за изпращане на рекламни съобщения. Съгласие за получаване на такива съобщения може да даде всяко лице чрез попълване на формата за кандидатстване в сайта, изпращане на съобщение/писмо на посочения в сайта адрес или отбелязване на специално отбелязано съгласие за получаване на реклама.
Чл. 40 Отказ от изпращане на рекламни съобщения Клиентът/Потребителят може да изрази своето мнение по всяко време чрез специален линк във всяко рекламно съобщение, като промени настройките в своя акаунт или като се свърже с „Dol-Kre-4you s. r. o.“ ЕООД по какъвто и да е начин, освен чрез представяне на Съквартиранти Общи много и на уебсайта.
Чл. 41. Отказът от изпращане на рекламни съобщения не означава автоматичен отказ от съгласие за сключване на този договор.
X. ПЛАЩАНЕ
Чл. 42 Моля, имайте предвид, че посочените в сайта стоки и услуги са екстремни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, определени от действащото българско законодателство. Поръчки от сайта могат да се заплащат по следните начини:
• наложен платеж - в този случай стойността на поръчаните и доставени стоки и/или услуги, включително стойността на доставката (ако не е безплатна), Клиентът се задължава да заплати при доставката на куриера, извършващ доставката до необходимия поток, пълен и стойностен, съгласно потвърдената поръчка;
• по банков път - в този случай стойността на поръчаната и доставена стока и/или услуга, включително стойността на доставката (ако не е безплатна), Клиентът се задължава да заплати по банкова сметка на Продавача, посочена в .с генерираната фактура или страница, като плащането се счита за извършено до потвърждението й и заверяване на съответната сума по банковата сметка на продавача;
• с карта/чрез виртуален ПОС терминал - в този случай стойността на поръчаните и доставени стоки и/или услуги, включително стойността на доставката (ако не е безплатна), Клиентът се задължава да заплати съгласно инструкции, например на Сайта, плащането се счита за извършено само след потвърждение на платежната транзакция;
• чрез потребителски кредит - виж следния чл.43 от тези условия;
Чл. 43 (1) Цената, начинът на плащане и срокът на плащане при издаване на фактурата са посочени във всяка поръчка. Поръчки за предлагани от Сайта продукти на стойност над 5000 лв. не могат да бъдат заплащани при доставка, а трябва да бъдат предварително заплатени по банков път или с кредитна карта.
(2) Продавачът издава фактура на клиента за поръчаните и доставени стоки/услуги въз основа на предоставените от клиента/потребителя данни. Ако последният не посочи, че иска фактура, "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД или куриер предоставя фискална гаранция само за продажби, извършени в брой.
Чл. 44 Клиентът се задължава да предостави цялата необходима информация за издаване на фактура съгласно действащото българско законодателство при поискване. Той може да го изпрати при подаване на поръчката или по-късно чрез съобщение до Продавача.
Чл. 45 (1) Клиент, който желае да закупи кредит чрез онлайн магазина за разплащания, трябва да кандидатства за кредит във финансовата институция, посочена на Сайта. Тази услуга може да не е достъпна за определени стоки или за определен период от време.
(2) Право да кандидатства за кредит има само Клиентът, чиято конкретна онлайн поръчка е посочена на Сайта като опция за кредит;
(3) Кандидатстването става: само онлайн, през сайта и само чрез регистрация на Клиента в акаунт/профил в Сайта, натискане на бутона „Купи на изплащане“, след което се извършва предвидената процедура, бр. на страницата, се проследява. Клиентът следва да попълни формуляра с личните си данни в посочените полета и да приеме общите условия, достъпни на Сайта.
(4) След успешна заявка, Клиентът следва да получи потвърждение с код за верификация от кредитната институция, което ще бъде пренасочено към сайта на съответната кредитна институция, където се намират Общите условия за предоставяне на финансови услуги от разстояние. . намира прилагам.
(5) Условията, на които Клиентът трябва да отговаря, за да получи кредит, се определят едностранно от финансовата институция съгласно кредитната политика. Продавачът не участва по никакъв начин в приписването на покупките, нито в каквито и да било отношения, свързани с приписването, включително, но не само, определяне на условията за кандидатстване за заем, одобряване или отхвърляне на заем, определяне на условията на заем. споразумение. , при неизпълнение - при поемане на разпоредбите на закона, действия по принудително изпълнение и др. Продавачът не е агент и не действа от името на търговска банка като посредник.
(6) В случай на одобрение на кредита на Клиента, Банката изпраща съответното уведомление до Продавача. Доставка за покупка за плащане чрез Сайта/ите ще се извърши само след като продавачът бъде надлежно информиран от финансовата институция, че кандидатът е одобрен. Срокът за доставка на закупени на изплащане стоки е от 24 часа до 4 работни дни и започва да тече от момента, в който продавачът получи уведомлението по предходното изречение и се свърже със заинтересованото лице.
Чл. 46 За целите на програмата за съпоставяне на фактури с множество, клиентът е длъжен да не предоставя данни в иконата / и една. Той е длъжен да проверява предоставените в съответната Заповед данни дали са пълни, верни и точни.
Чл. 47 Уебсайтът съдържа голям брой продукти и е възможно, въпреки нашите усилия, някои от характеристиките на продукта, показани на уебсайта, да са неправилни. Ако открием грешка в цената на поръчаните от Вас стоки, ние ще Ви информираме възможно най-скоро. Ще ви дадем възможност да потвърдите поръчката си на правилната цена или да я анулирате.
Чл. 48 "Dol-Kre-4you s. r. o." ЕООД не се ангажира да продава стоки или услуги на неправилно посочени цени в сайта.
Чл. 49 Някои оферти са обвързани с максимално количество, което може да бъде закупено от един клиент. Ако е подходящо, това е описано подробно в индивидуалното предложение.
XI. ДОСТАВКА НА СТОКИ
Начин на доставка
Чл. 50 (1) Продавачът се задължава да достави поръчаните и закупени стоки сам или чрез куриерска фирма на посочен от Потребителя/Клиента адрес или до обекта на избрана от Клиента куриерска фирма. При доставка от врата до врата клиентът трябва да въведе в полето за адрес в електронната форма на Сайта етажа, до който да бъдат доставени продуктите. В противен случай доставката се извършва до сградата, посочена като адрес за доставка.
(2) „Dol-Kre-4you s. r. o. с. р. о.“ ЕООД обикновено изпраща закупените от Вас стоки чрез „Български пощи“ или чрез куриерска фирма „Еконт“, „Спиди“ или еквивалентна, като цената за доставка се калкулира автоматично преди клиентът да завърши неговата поръчка, а.с. В определени случаи клиентът има право да избере коя куриерска фирма да извърши доставката, както и дали тя да бъде доставена до неговия офис или до вратата на посочен от клиента адрес.
(3) Плащането на цената за доставка обикновено се извършва едновременно с плащането на цената на поръчката, като моментът на плащане може да варира в зависимост от избрания от клиента начин на плащане, а именно:
• при избран "Наложен платеж" - при приемане на поръчка срещу получаване на потвърждение от куриера - запазете тази бележка;
• по банков път/PayPal – при избор на този метод на плащане;
• с карта - при избор на този начин на плащане;
(4) Сайтът ще доставя стоки и предоставя услуги само на територията на България. В случай, че в акаунта на клиента са съхранени няколко адреса, пратката ще бъде изпратена на посочения като основен. За доставки до други страни от Европейския съюз или до трети страни, Сайтът предлага своите стоки и услуги на други подходящи платформи с реклами, описани на съответния език. В случай, че потребителят желае да достави конкретна стока от сайта на адрес извън територията на България, следва да се свърже с "Dol-Kre-4you s. r. o."
Време за доставка
Чл. 51 (1) Максималният срок за доставка на поръчки е 7 работни дни от датата на потвърждение от страна на продавача за изпълнение на поръчката. Срокът за доставка на стоките, поръчани при условията на финансиране чрез кредит или изплащане, е от 24 часа до 4 работни дни и започва да тече от момента, в който продавачът получи уведомление за одобрение на кредитоискателя.
(2) Поръчки, направени от продавача до 15:00 часа, се изпращат в деня на потвърждение на поръчката и се доставят с куриер на следващия работен ден, с изключение на случаите, когато поръчките са направени в събота, неделя и празници, когато срокът за доставка е разумен. удължен с броя на празниците . Във всички случаи е възможно забавяне на посочените условия за доставка, за което ще бъдете информирани незабавно от "Дол-Кре-4ю с. р. о."
(3) „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o.“ ЕООД си запазва правото едностранно да удължи срока на доставка до 7 работни дни без предизвестие и да удължи срока с повече от 7 работни дни с Вашето предварително съгласие.
(4) „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. o.“ ЕООД не носи отговорност за забавяне на доставката, причинено от обстоятелства извън контрола на „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. o.“ като например закъснения от страна на куриера.
(5) „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o.“ ЕООД има право едностранно да удължи срока за доставка или да отмени доставката на стоките в случаите, когато поръчката е заявена с плащане по банков път, виртуална POS/карта и плащането не е потвърдено. . към сметката на Продавача.
Проверете за дефекти при доставката
Чл. 52 (1) При доставка на поръчаните от Сайта стоки, клиентът се задължава да ги прегледа внимателно лично или чрез упълномощено от него трето лице.
(2) При външни видими дефекти – възможни щети, удари и други повреди, установени при доставката, Клиентът или трето лице следва да подпише протокол за щета в присъствието на куриера, в който незабавно да бъдат описани констатираните дефекти, а не след След 48 часа при доставка е необходимо да информирате „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o.
(3) Ако доставената стока явно не отговаря на поръчаното от клиента и това може да се установи при обикновен преглед на доставената стока, имате право да поискате от „Дол-Кре-4ю с. р. о.“ ЕООД в рамките на 48 часа замяна доставената стока със съответната Ваша заявка за покупка на продукт. Уведомлението може да бъде дадено по всякакъв начин и начин, посочени в Част II от настоящите Условия или на Сайта.
(4) След получаване на уведомлението по предходната алинея, продавачът подменя повредения/несъответстващ дренаж в срок до 3/три/ работни дни, освен в случаите, когато няма дренаж от същия вид, за което „Дол- Kre-4you s. o.“ ЕООД ще бъде отговорен да Ви информира навреме.
Приемане на практика
Чл. 53 (1) След като клиентът е поел доставката без забележка, всички последващи рекламации за външни видими дефекти по приетата канализация са неоснователни и като такива не следва да се удовлетворяват. В случай, че протоколът за оглед не е съставен и подписан в присъствието на куриера при получаване на стоката и/или Клиентът не уведоми незабавно „Дол-Кре-4ю с. р. о.“ в рамките на 48 часа от доставката по телефона/ имейл/адрес. посочени на Сайта, Клиентът се отказва от правото да заяви откритите външни видими дефекти съгласно договора за покупка.
(2).
Чл. 54 При доставка на стока (с изключение на доставка на стока срещу заплащане), Клиентът или трето лице, получаващо пратката на посочен от Клиента адрес, е длъжен да подпише придружаващите я документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е завършило поръчката, но е получило продукта при доставка на посочен от Клиента адрес за доставка.
Чл. 55 Продавачът ще осигури подходящо опаковане на стоките и доставка на придружаващите ги документи. Ако случайно пакетът не съдържа документ или част, необходими за поръчания от вас продукт, моля свържете се с нас и ние ще направим всичко възможно да ви го доставим възможно най-бързо.
Неоснователно отхвърляне на поръчка
Чл. 56 (1) В случай, че клиентът не бъде достигнат в срока за доставка на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, „Дол-Кре-4ю с. р. о.“ ЕООД ще счита това за неоснователно отхвърляне на поръчката и го освобождава от задължението да достави поръчаната стока и Клиентът губи възможността поръчаната стока да бъде доставена.
(2) "Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o." ЕООД си запазва правото да изпрати електронно или физическо уведомление за неприет артикул на посочения от Клиента адрес, както и да изиска заплатената сума за доставка и връщане на артикула. . Продавачът и Клиентът се съгласяват, че съобщение, изпратено по електронен път, ще се счита за писмено и доставено в деня, в който е изпратено от Продавача.
(3) В горепосочените случаи клиентът може да потвърди желанието си да поеме канализацията и след срока на доставка, в който не е възнамерявал да се върне, но поема всички разходи по последващата доставка. В този случай новият срок за доставка започва да тече от момента на потвърждението. Продавачът се освобождава от задължението за доставка, ако поръчаните стоки вече не са налични.
Чл. 57 "Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o." ЕООД не носи отговорност за повреда на сифона при транспортиране, освен ако не е бил умишлено застрахован от клиента при подаване на заявката за доставка.
XII. ПРАВО НА РЕКЛАМА
Нарушение на договора. Законова гаранция
Чл. 58 (1) Продавачът предлага всички продукти на уебсайта със законова гаранция за спазване на договора съгласно действащото законодателство. Отпадъкът е в съответствие с договора, ако е с обичайното за този вид продукт качество, функционалност и предназначение.
(2) Всяко несъответствие между потребителската стока и договора за покупка, станало очевидно в рамките на 6 месеца след доставката на стоката, се счита за съществуващо към момента на доставката, освен ако се докаже, че несъответствието се дължи на други причини, поради които продавачът не носи отговорност След изтичане на 6-месечния срок, продавачът трябва да докаже, че продавачът е отговорен за причината за дефекта. Това се отнася изключително за батериите на телефона.
(3) Гаранцията важи за хардуерните компоненти на продукта, както е доставен първоначално, и не покрива дори частично следните елементи; Софтуер, други елементи като аксесоари (зарядно устройство и кабели), дори ако са опаковани или продадени с продукта. Гаранцията покрива труд и възможна подмяна за функционално еквивалентни компоненти.
Чл. 59 Договорът за покупка не се нарушава в следните случаи:
1.
(2) Клиентът е имал специални изисквания към Продукта, които не е уточнил писмено към Продавача преди поръчката и продуктът не отговаря на очакванията на Клиента;
(3) несъответствието е до голяма степен от естеството на стоките и стандарта и износването със света;
(4) несъответствието е причинено от неправилна работа/инсталация/съхранение/използване на инвентар, продукт;
(5) Клиентът е знаел или не е могъл да знае за несъответствието при сключване на договора (поръчката) - напр. в момента на поръчката клиентът е бил информиран от нас, че потокът има определено несъответствие. с обичайните (например напускане на категория на уебсайта с ремонтирани стоки, стоки с дефект, разопаковане на стоките, когато на уебсайта е ясно посочено, че стоките са намалени поради съществуващ дефект или специални обстоятелства);
(6) несъответствието е видимо и очевидно и засяга външния вид на стоките (напр. драскотини) и би могло да бъде открито по време на обикновена проверка на стоките, както и при получаване на стоките (доставка), но въпреки това клиентът не е подписал протокола за преглед на стоката пред куриера и/или не е информирал продавача по реда на чл.61, ал.2, вкл. с чл.52 текущи общи продажби;
(7) несъответствието е възникнало след изтичане на срока на годност, посочен върху опаковката;
(8) Клиентът е знаел за несъответствието, което е ясно указано от продавача преди сключването на договора.
Рекултивация
Чл. 60 (1) Клиентът има право при условията на чл. 60, ал. 1, буква 61, предявява рекламация към продавача за несъответствие на стоката с договореното/поръчаното/, когато след доставка се установи, че стоката не отговаря на договора за покупка, независимо дали производител, вносител или продавачът е предоставил търговска гаранция за стоките или услугите. Единичен поток/услуга изпълнява поръчка, когато има качество, функционалност и характеристики, общи за потока.
(2) Доставката до потребителския пазар съгласно договора за покупка от страна на продавача е безплатна за клиента. Не заплаща доставката до канализацията на потребителя или материалите и труда, свързани с ремонта й и не причинява значителни неудобства.
(3) При рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания начин за разглеждане на рекламацията, предпочитания начин за контакт;
(4) Регистрирането на жалба не е пречка за подаването на жалба.
(5) При подаване на рекламация потребителят трябва да приложи и документите, на които се основава рекламацията, а именно:
• касова бележка или фактура;
• протоколи, актове или други документи, оставят несъответствие на стока или транспорт с договореното;
• други документи, установяващи претенции по основание и размер.
(6) Рекламата се предоставя на "Дол-Кре-4ю с. р. о." по един от следните начини по избор на Клиента:
▪ свържете се с Продавача чрез телефонни обаждания;
▪ на място в нашия обект: Dol-Kre-4you s. r. o. you s. o., Mostecka 24, Tyniste nad Orlici, 51721, Чехия
▪ по имейл до имейл адреса на Продавача в свободен текст;
▪ с писмо с разписка до адрес на продавача в свободен текст;
като попълните и изпратите стандартния формуляр за оплакване до продавача, както следва:
До "Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o." ЕООД, EIK 03853489, седалище и адрес на управление: Heinemannova 2695/6, Прага 6, 16000, Чехия, представлявано от Тереза Долецкова, имейл: info@elektroshock.bg, телефон +420606363629
СТАНДАРТНА ФОРМА ЗА УПРАЖНЕНИЕ
РЕКЛАМА
С настоящото Ви уведомявам, че установих несъответствие на вода/услуги/услуги с договора.
Артикул:………………………………………/вид продукт/номер на продукт/
Доставките са поръчани на ………………………………….
Наличността е получена на …………………… /посочена дата на доставка/
Стоката се поръчва от………………………/три имена на клиента/
град/и…………………………………….../адрес на клиента/
Имейл и телефон за връзка: ................................
Дренажът използван ли е? - Да/Не................/затворете предната част/
Инсталиран ли е дренаж? - Да/Не................./прикачване на дрона/
Предмет на жалбата:
……………………………………………………………………………………………………………………………………… …… …… … ……………………………………………………………………………………………………………………… ……… …………………………………………………………………………………………………………………………… …………… …………………………………………………………………
Предпочитан метод за задоволяване на стоките
/рамки често/
1. Предпочитам безплатен ремонт по чл.113 и чл. 114 от Закона за защита на потребителите.
2. Искам да разменя продукт с приятел. Поръчах грешен продукт.
3. Наличността е повредена при транспортиране. Прилагам протокола за четене.
4. Искам отстъпка от цената на продукта/услугата.
5. Искам ваучер, който мога да използвам за нова поръчка (до 2 часа).
6. Желая да извърша услугата съгласно договора
7. Бих искал възстановяване на сумата, заплатена за продукта/услугата, както следва: ................................. .. .. .............................................. .. ......................................................... .......
Посочете при записване и при вечерен безплатен пробен период суми по банковата сметка
Прилагам следните документи:
1. касова бележка или фактура;
2. Протоколи, актове или други документи, доказващи неизпълнение на договора за предоставяне на услуги;
3. Други документи, установяващи вземането по основание и размер.
(блокирате желаната опция)
4. Гаранционна карта
………………………………………………………. ..../Дата/
................................................. . ............................/Подпис на клиента/
Подпишете, ако подадете този формуляр за харта.
Срок за предявяване на рекламация
Чл. 61 Реклама на потребителски стоки/услуги може да се представя при следните условия:
(1) в срок до 24 месеца от предаването на отпадъците, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договора, ако несъответствието не е очевидно в края на сроковете по ал. 2 от тази разпоредба;
(2) в рамките на 48 часа от получаване на стоките, ако несъответствието е външно, видимо и очевидно и може да бъде определено чрез специфична проверка по време на доставката или непосредствено след доставката;
(3) в рамките на 14 дни от установяване на несъответствие с договорената услуга;
(4) Срокът е ограничен до времето, необходимо за постигане на съгласие между продавача и потребителя за разрешаване на спора.
Гаранционният срок е посочен в гаранционния сертификат. Тече от деня на получаване на отпадъците и гаранционната карта. За стоки, получени по куриер, за начална дата на гаранционния срок се счита датата на издаване на гаранционния сертификат.
Чл. 62 В случаите, когато рекламацията е направена извън уебсайта на продавача, клиентът изпраща стоките на адрес на продавача: Dol-Kre-4you s. r. o.you s. o., Mostecka 24, Tyniste nad Orlici, 51721, Чехия. Доставката е за сметка на продавача, ако клиентът върне продукта чрез "Български пощи". В случай на друго наше изображение (по куриер или друго), Продавачът не носи отговорност за разходите за доставка.
Чл. 63 Ако „Dol-Kre-4you s. r. o.you s.r.o.“ ЕООД продаде търговска гаранция за отпадъчни продукти, допълваща законовата гаранция съгласно чл.58 и срокът на търговската гаранция е по-дълъг от периода за предявяване на рекламация, описан в чл.58. 61, ал. 1 и ал Могат да се направят 2 рекламации до края на търговския гаранционен период.
Подаване на жалба. Подравняване
Чл. 64 (1) „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. o.“ ЕООД е пуснало обява в Регистъра на обявите, напр. Продавач Клиент Клиент и дата на обявата, всяка информация е добре дошла и е невярна .
(2) В 30-дневен срок от предявяване на рекламацията продавачът ще прецени дали тя е основателна или не.
Чл. 65 В случай на рекламация при продажба, продавачът ще достави отпадъците в съответствие с договора за покупка в рамките на периода съгласно параграф 65. 2. Стоките ще бъдат приведени в съответствие с договора безплатно по един от следните начини: на адрес: Преценка на продавача в зависимост от естеството на несъответствието:
(1) ремонт на стоки - Всички ремонти на продукти, закупени на сайта, се извършват в Чешката република
(2) подмяна на дренажи с нови от същия тип;
Чл. 66. (1) Ако някое от действията по § 65, ал. 1, буква 1 и ал. 1 буква 2, ако се окаже невъзможно или неподходящо поради причини като невъзможност за ремонт поради прекомерни разходи за ремонт, надвишаващи цената на дренажа или поради съществен непоправим дефект, невъзможност за замяна поради липса на продукта, Продавачът ще възстановява платената от Клиента цена за източване и доставката му.
(2) Продавачът дължи възстановяване на цената на стоката в следните случаи:
▪ вход, който вече е бил ремонтиран три пъти, вече е ремонтиран в срока на § 61, параграф 1, буква 1;
▪ ако рекламацията не е направена в срока по чл.64, ал.2 от тази обща част;
Чл. 67 (1) Ако водостоците не бъдат неоснователно ремонтирани или заменени от продавача в срока по чл. 64, ал. 2, Клиентът има право да се откаже от договора и да получи възстановяване на сумата или да поиска намаление на цената на отпадъци.
(2) Клиентът не може да иска разваляне на договора, ако противоречието с потребителския поток на договора е незначително.
(3) Клиентът има право на 1 и когато не е удовлетворен от разрешаването на рекламацията от Продавача. Те са длъжни да изпълнят искането на Клиента, когато уважат трите рекламации на Клиента, като извършат ремонт на един и същи улук, и в срока по чл.61, ал.1 е налице последваща проява на неизпълнение на договора за покупко-продажба. .
(4) Клиентът не може да иска връщане на заплатената сума или намаление на цената на канала, ако търговецът се съгласи да замени канала с нов или да ремонтира канала в едномесечен срок от подаване на рекламацията. потребител.
Неоснователно оплакване
Чл. 68. Известието е неоправдано и не се зачита, когато:
(1) Посочва се след описанието на срама по чл. 61, ал. 1 и ал. 2;
(2) Недоставяне на някой от артикулите по член 59;
(3) за производството на Продукта са използвани материали на Клиента, чието качество е довело до несъответствие при получаването на материала на готовия продукт;
(4) Купувачът не е представил документите по чл.60, ал.5 и/или бележки по продуктите, аксесоарите, компонентите;
(5) е цялостен ремонт и има достатъчно опит за пререгистрация на ремонта и премахване на съответствието от неоторизирано от продавача и сервиза лице;
(6) настройката или промяната на технически характеристики е извършена без знанието и съгласието на продавача и извън упълномощения от него сервиз и в нарушение на настоящите общи условия;
(7) има щети, причинени от клиента или трета страна, за които продавачът не носи отговорност, като например в случаите, когато дефектът е причинен от други модули и устройства, използвани заедно с гаранционния продукт;
(8) физическа цялост на продукта и/или гаранционни стикери, печати и фабрични етикети, предназначени да предотвратят подправяне;
(9) при химически, електрически и/или други въздействия, които не са свързани с нормалната работа на продукта, както и когато дефектът е причинен от обстоятелства, за които продавачът не носи отговорност - повреди в ел. мрежа, токови удари, мълния, липса на заземяване, механична деформация, природни бедствия, неспазване на посочените изисквания за електрическа енергия, четки, причинени от вода или влага;
(10) рекламацията се отнася до продукт, който не е закупен на сайта (например сте посочили, че продуктът е закупен от нас, но не сте изпратили друг продукт);
(11) в случай на направена рекламация и върната от клиента за уреждане на рекламация, продавачът ще върне стоката в лошо състояние, ако външният вид на стоката ясно показва липса на необходимото внимание от страна на клиент, от неправилно използване и/или поддръжка на продукта, в резултат на което може да се заключи, че дефектът е причинен по негова вина (надраскване, счупване, смачкване на продукта или негови части, следи от сила, приложена върху продукта, изпускане, натиск и др.) - например сте върнали телефона с видими капки и счупен екран, повреда на сензора, USB слот или SIM карта;
(12) върнатият продукт (в случай на устройство) е с премахнат или променен IMEI, фалшив софтуер;
(13) Дефектът е свързан с инсталирането и конфигурацията/конфигурирането на софтуера – в тези случаи услугата за конфигуриране се таксува;
(14) Това не е програма за несъответствие (виж чл. 59 от Общите условия);
Чл. 69 (1) При неоснователна рекламация, продавачът уведомява писмено клиента за решението си и се освобождава от отговорност за уреждане на рекламацията и привеждане на стоката в съответствие с договора.
(2) Ремонт/поправка на продукти извън гаранционния срок или в рамките на гаранционния срок, но в случай че задължението на продавача за описване на отпадъците в съответствие с договора за покупка е отпаднало по някаква причина, подлежи на заплащане от продавач. на купувача и се извършва в уговорения между страните срок.
XIII. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
Чл. 70 (1) Собствеността върху стоката преминава от продавача към клиента след заплащане.
(2) Доставката на стоката се потвърждава от подписа на купувача върху транспортния документ, предоставен от куриера.
XIV. ПУБЛИКУВАЙТЕ КОМЕНТАРИ. ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
Чл. 71 Клиентът може да пише коментари, въпроси и отговори в секцията за коментари. Писмените изявления могат да бъдат положителни или отрицателни и трябва да се отнасят до характеристиките и използването на продукта или услугата.
Чл. 72 Всеки Клиент се задължава да спазва следните правила в момента на публикуване на коментар/въпрос/отговор в посочените секции:
• се отнасят само до характеристиките и/или използването на конкретен продукт или услуга, като избягват информация, свързана с аспекти, които могат да се променят (напр. цена или промоционални оферти);
• използвайте само български език и пишете на кирилица. Думи или изрази, които дори и да не са български, са масово използвани от всички медии в съответната област (пример: мишка, лаптоп, plug and play);
• да използвате подходяща реч, несъдържаща обиден език или език, който може да засегне правата на трета страна;
• гарантира, че въведената от него информация е истинска, правилна, неподвеждаща и в съответствие с приложимите закони, като зачита включително правата на други лица - напр. авторски права, права на интелектуална собственост, лицензионни права или други права на собственост, права на публичност или право. на неприкосновеността на личния живот.
• използвате тази услуга само за комуникация или получаване на допълнителни подробности за конкретен продукт или услуга от сайта, без да се позовавате на други компании, които насърчават продажбата и покупката на стоки/или услуги;
• да не предоставя или изисква по какъвто и да е начин или форма лични данни (данни за контакт, адрес за доставка или местоживеене, телефонни номера, имейл адреси, име и/или фамилия и др.) или друга информация, която може да доведе до разкриване на такива лични данни;
• да не публикува информация и/или URL детайли (връзки/връзки) от други сайтове, които извършват същата или подобна търговска дейност като "Дол-Кре-4ю с. р. о."
• не публикувайте коментари/въпроси/отговори, които съдържат материали с рекламен характер;
Чл. 73 Когато клиент съобщи, че коментар/въпрос или отговор има неподходящо съдържание, „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o.“ ЕООД ще прегледа внимателно това съдържание, за да определи дали то нарушава условията за ползване на сайта. Публикуваните текстове, снимки или видеоклипове се премахват от Уебсайта само след проверка от страна на „Дол-Кре-4ю с. р. о.“ ЕООД.
Чл. 74 В случай, че „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o.“ ЕООД установи повтарящи се нарушения на настоящите условия за ползване, си запазва правото да ограничи възможността на клиента да публикува коментари/въпроси и отговори, без да е длъжен да го обосновава.
XV ОТГОВОРНОСТ
Чл. 75 Продавачът не носи отговорност за щети, претърпени от купувача, причинени от непреодолима сила или за щети извън контрола на продавача.
XVI. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ
Чл. 76 (1) Съгласно общия регламент за защита на личните данни (Регламент (ЕО) 2016/679 и българското законодателство, администратор на лични данни е Дол-Кре-4ю с. р. о. ЕООД).
(2) „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. o.“ ЕООД приема Политиката за сигурност на личните данни и Политиката за бисквитки, които следва да бъдат приети от всеки Клиент, чиито лични данни се обработват от „Dol-Kre-4you s. r. o.you s. o. o.“ или се прилагат спрямо него бисквитки.
Чл. 77 С попълване на формуляра за поръчка в платформата и съответно предоставяне на лични данни, включително ДДС номер, с цел получаване на заем, Клиентът изразява съгласието си юридическото лице, с което е сключил договор за заем за предлаганите за заем стоки (включително BNP Pariba Personal Finance и "Unicredit Customer Financing" ЕАД) да обработва личните му данни за запитвания, съдържащи се в базата данни на съответното лице.
Чл. 78 Личните данни на Клиента могат да бъдат предоставени на прокуратурата, полицията, съдебните институции или други държавни органи на основание и в рамките на законовите разпоредби и въз основа на изрично искане от страна на Клиента.
XVII ПРИЛОЖИМО ПРАВО - ЮРИСДИКЦИЯ
Чл. 79 Възникналите спорове между „Dol-Kre-4you s. r. o. с. р. о.“ ЕООД и Клиентите и/или Потребителите ще се решават по взаимно съгласие, а при невъзможност – споровете ще се решават по реда на българското законодателство, освен ако страните не се споразумеят за друго.
Чл. 80Клиентите физически лица могат да използват Европейската платформа за онлайн решаванена спорове (ОРС), достъпна на http://ec.europa.eu/odr , която представлява единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат възникналите спорове помежду си.
XVIII КОРЕСПОНДЕНЦИЯ МЕЖДУ СТРАНИТЕ
Чл. 81 Продавачът и клиентът се съгласяват, че за контакт между страните се приемат:
(1) За продавача "Dol-Kre-4you s. r. o.you s. r. o." ЕООД:
- на телефон: +420606363629;
- чрез e-mail: info@elektroshock.bg;
- с писмо на адрес: Dol-Kre-4you s. r. o.you s., Mostecka 24, Tyniste nad Orlici, 51721, Чехия
- чрез контактната форма на Сайта;
(2) За купувача:
- чрез посочения от него телефон в Поръчката/Кореспонденцията;
- на посочения от него имейл в Поръчката/Кореспонденцията;
- с писмо до посочения в поръчката/кореспонденцията адрес;
Чл. 82 Уведомленията и съобщенията, разменени от страните чрез електронна поща (e-mail), се считат за писмени и страните им придават действие на писмени.
XIX ОРГАНИ, РЕГУЛИРАЩИ ДЕЙНОСТТА
Чл. 83 Органите, регулиращи дейността на „Дол-Кре-4ю с. р. о.“ ЕООД са Комисия за защита на потребителите (КЗП) и Комисия за защита на личните данни (КЗЛД), със следните координати:
Комисия за защита на потребителите
- уебсайт: www.kzp.bg;
- телефон за връзка 0700 111 22
- електронен адрес: info@kzp.bg
- адрес: гр. София, Славейково място, № 4А, ет. 3, 4 и 6
Комисия за защита на личните данни
- уебсайт: www.cpdp.bg
- тел. за връзка 02/91-53-518
- електронен адрес: kzld@cpdp.bg
- адрес: гр. София, ул. „Проф. Бул. Цветан Лазаров“ №2